مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:062024-01-02اقتصادي

فارس من| دلیل افزایش شهریه دانشگاه آزاد در آخرین روزهای ترم چیست؟


دانشجویان دانشگاه آزاد در روز های قبل از ترم و شروع امتحانات با شوک افزایش شهریه مواجه شدند و همین امر فشاری را علاوه بر درس بر آن ها وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، باتوجه به وضع تورم، افزایش شهریه دانشگاه آزاد موجب فشار مضاعف شده و بخصوص بسیاری از دانشجویان که متأهل هم هستند با افزایش شهریه دانشگاه در تأمین هزینه خانواده نیز دچار مشکل می شوند، دانشجویان دانشگاه آزاد در روز های قبل از ترم و شروع امتحانات با شوک افزایش شهریه مواجه شدند و همین امر فشاری را علاوه بر درس بر آن ها وارد کرد به طوریکه در پویش سامانه فارس من نیز نسبت افزایش شهریه دانشگاه آزاد در آخرین روزهای ترم اعتراض کردند.

این کاربران در پویش خود آوردند:  افزایش 3 تا 5 میلیون تومانی شهریه ثابت تمام دانشجویان دانشگاه های آزاد سراسر کشور در آخرین روزهای ترم و قبل از امتحانات پایان ترم صورت گرفته است، این در صورتی است که عدم پرداخت این افزایش شهریه موجب عدم چاپ کارت ورود به جلسه آزمون پایان ترم خواهد شد و در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه اجازه آزمون به دانشجو داده نخواهد شد.

این افزایش شهریه در آخرین روزهای پایان ترم نیم سال اول اعمال شده است و تمامی مسؤولان دانشگاه و امور شهریه خود را کنار کشیده و مسؤولیت این امر را گردن دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دلیل افزایش شهریه دانشگاه آزاد در آخرین روزهای ترم چیست؟

فارس من| دلیل افزایش شهریه دانشگاه آزاد در آخرین روزهای ترم چیست؟